Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach

RUDAWY JANOWICKIE

28 września uczniowie klasy 4a wybrali się na wycieczkę, którą zdobyli jako najlepsza klasa w ubiegłym roku. Dołączyli do nich również uczniowie z klas 4b, 5 oraz 6. Wyruszyliśmy spod szkoły równo z pierwszym dzwonkiem. Naszą przygodę zaczęliśmy od zdobycia szczytu Sokolnik. Po niełatwej wędrówce pod górę dotarliśmy do celu. Tu okazało się, że aby podziwiać piękne widoki na Kotlinę Jeleniogórską, musimy pokonać jeszcze kilkadziesiąt stromych stopni. Niejednemu z nas zakręciło się w głowie podczas pokonywania tej przeszkody. Gdy już wszyscy bezpiecznie zeszli, wyruszyliśmy do schroniska „Szwajcarka”, gdzie chwilę odpoczęliśmy i kupiliśmy pamiątki.

Następnym punktem w naszym programie były Kolorowe Jeziorka, do których prowadził malowniczy szlak przez las. Zauroczył nas widok różnokolorowych wód wśród gęstwiny drzew. Po smacznym obiedzie w Bolkowie wyruszyliśmy w drogę powrotną. Wieczorem, nieco zmęczeni, ale szczęśliwi, wróciliśmy do domu. W czasie całej wycieczki oprowadzał nas
i barwnie opowiadał o wszystkim, co widzieliśmy, nasz przewodnik – Pan Walerian Pietrzak. Mamy nadzieję, że kolejne wycieczki będą równie ciekawe i pełne atrakcji.