Piątek, 29 marca 2024

Jesteś tutaj: Start / Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania: Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach

2023-08-10

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty cenowej

 w postępowaniu o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

na zadanie

 

Remont placu zabaw mieszczącego się przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego

 w Sokołowicach gm. Oleśnica w roku 2023

Czytaj więcej o: Zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania: Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach

Zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania na świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci i uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach w roku 2023

2022-12-08

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY:

na realizacje zadania: realizacja zadania na świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci i uczniów uczęszczający do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach .

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

1. Zamawiającym jest Gmina Oleśnica - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach, reprezentowana przez dyrektora Artura Mosiaka.

II, Nabywca:

Gmina Oleśnica - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach

ul. 11 Listopada 24

56-400 Oleśnica

NIP: 911-17-77-943

 

Odbiorca:

Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach

Sokołowice 24, 56-400 Oleśnica

tel.: 71 314 0232,

e-mail: spsokolowice@olesnica.wroc.pl

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, ze zm.) przy udzielaniu niniejszego Zamówienia, ustawy nie stosuje się.

Zamówienie jest udzielane zgodnie z procedurą przewidzianą w Regulaminie udzielania zamówień w Centrum Usług Wspólnych Gminy Oleśnica w Oleśnicy oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego

 

  1. Usługa –Kod CPV:

55523100-3 –usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 –usługi dostarczania posiłków do szkół

 

  1. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie posiłków w pojemnikach jednorazowych wraz ze sztućcami oraz odbiór pustych pojemników jednorazowych oraz pozostałych resztek posiłków:

-dla dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach od 03 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. w formach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Razem prognozowana liczba zamawianych posiłków dziennie: 60.

2. Prognozowana liczba osób jest liczbą szacowaną i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, o czym Zlecający powiadomi Wykonawcę na bieżąco.

3. Zamówienie obejmuje przygotowanie posiłków – drugie danie (bez napoju) -  zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, ze zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.

4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP.

5. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis (posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu jednego tygodnia), a miesięczny jadłospis będzie posiadał akceptację dietetyka.

Na posiłek składa się drugie danie (bez napoju).

W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone.

Do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych, stosowanie dużej ilości warzyw i owoców umiarkowane stosowanie cukru i soli.

6. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem, zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych. Posiłki muszą być sporządzone z produktów świeżych, wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych.

7. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem.

8. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w naczyniach jednorazowych, naczynia i sztućce muszą posiadać atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu.

9. Wykonawca zobowiązany jest po spożyciu posiłków na własny koszt usunąć z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków

10. Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Sanepid zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przezzakład zbiorowego typu zamkniętego ( Dz. U. Nr 80 poz. 545).

12. Posiłki będą dostarczane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dni, w których odbywa się faktycznie nauka w szkołach czy zajęcia w przedszkolu w pomieszczeniach do tego wyznaczonych przez dyrektora placówki.

13. Zamawiający zastrzega sobie dostarczanie posiłków o godzinie 11.00.

14. Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczanych posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia. Każdorazowo na bieżąco dostarczający posiłki będzie informowany o ilości posiłków, które ma dostarczyć przez dyrektora szkoły; nie stanowi to zmiany umowy wymagającej aneksowania.

15. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb.

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających w porozumieniu z Wykonawcą, jeśli zajdzie potrzeba zwiększenia liczby wydawanych posiłków w szkołach ze względu na większą liczbę dzieci objętych dożywianiem.

17. Rozliczenie płatności za posiłki z Zamawiającym będzie prowadził Wykonawca, którego faktury wraz z ilością wydanych posiłków zostaną potwierdzone przez sekretarza szkoły.

18. Wynagrodzenie płatne jest w cyklu miesięcznym po wykonaniu usługi i przedstawieniu faktury VAT w terminie 21 dni od dostarczenia faktury wraz z potwierdzeniem wydanych posiłków przez Wykonawcę; faktury będą dwie, jedna obejmująca tzw. wsad do kotła oraz druga obejmująca pozostałe koszty.

 

  1.  Termin wykonania zamówienia:

Od 03.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

2. posiadania wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

 

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

5. o nie zaleganiu w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

6. o nie zaleganiu w opłatach składek na ubezpieczenie w zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

7. o nie zaleganiu w opłatach i podatkach wobec Gminy Oleśnica oraz jej jednostek organizacyjnych, ani GPK sp. z o.o. z siedzibą w Boguszycach, ani nie toczą się przeciw nam żadne sprawy z powództwa w/w podmiotów.

 

 

 

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert Wykonawcy.

3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

4. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.

7. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i załączone do oferty.

8. Wszystkie niezapisane, wykropkowane, bądź inne puste/oznaczone miejsca w ofercie, Wykonawca uzupełnia [wpis, postawienie pieczęci, itp.] lub wykreśla. W przypadku, gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczy Wykonawcy –Wykonawca wpisuje: „nie dotyczy". 

9.  Wraz z Formularzem ofertowym (zał. nr 1), każdy z Wykonawców składa następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3)
  2. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym
  3. stosowne pełnomocnictwo(a) –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
  4.  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej
  1. dokument wydany przez Sanepid potwierdzający posiadanie zezwolenia na prowadzenie usługi cateringowej (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy).

10. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwości zdekompletowaniu  zawartości oferty.

Wszystkie kserokopie oświadczeń powinny posiadać poświadczenie za zgodność z oryginałem w formie „potwierdzam za zgodność z oryginałem” podpisem osoby upoważnionej do podpisania oferty lub podpisem pełnomocnika oferenta (pełnomocnictwo oferenta winno być wtedy dołączone do oferty);

Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca składając ofertę zastrzegł (w odniesieniu do tych informacji), że nie mogą być one udostępniane.

11. Zaleca się, aby Oferent umieścił ofertę w sposób trwale zamknięty uniemożliwiający przypadkowe otwarcie.

  1. Miejsce, termin i  sposób złożenia oferty:
  1. Oferty należy składać do dnia  15 grudnia 2022 roku do godz. 11.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach, 56-400 Oleśnica, Sokołowice 24
  2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej będą nieważne i zostaną oddane Oferentom nie otwarte.
  3.  Datą wpływu oferty jest data jej faktycznego złożenia w Sekretariacie Zamawiającego.
  4. Oferty zostaną otwarte przez Zamawiającego w dniu 15.12.2022 roku w siedzibie Zamawiającego o godz. 12:00.
  1. Ocena ofert:
  1. Zamawiający nie będzie oceniał ofert odrzuconych.
  2. W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty, komisja będzie kierowała się kryteriami :

 

Sposób obliczenia punktów za kryterium cena = ( Cmin/Cof ) * 100, gdzie:

-Cmin -najniższa cena spośród wszystkich ofert

-Cof -cena podana w badanej ofercie

Termin związania ofertą:

Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 14 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  1. Wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zostaną niezwłocznie powiadomieni o wyborze oferty;
  2. Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie w powyższym powiadomieniu wezwany do podpisania umowy;
  3. Umowa zostanie zawarta w terminie do 5 dni, od dnia powiadomienia wykonawcy o wyborze jego oferty;
  4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy (nie podpisze umowy w ciągu 5 dni od jego wezwania do podpisania umowy) zamawiający może wybrać inną ofertę, najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert;
  5. Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie BIP Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach.

XI. Pozostałe informacje

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów jest Artur Mosiak tel. 71 314 0232.
  3. W toku badania treści ofert Zamawiający może żądać uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictwa lub wzywać do złożenia wyjaśnień treści ofert.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
  5. Zamawiający może zakończyć postępowanie na każdym etapie bez uzasadnienia; może też nie wyłonić żadnego Wykonawcy.

XII. Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach, Sokołowice 24, 56-400 Oleśnica reprezentowana przez Dyrektora – Pana Artura Mosiak.
Kontakt: tel. 71 314 02 24
E-mail: spsokolowice@olesnica.wroc.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pani Agaty Janiszewskiej- Skowron – e-mail: agatajs@olesnica.wroc.pl .

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na zamawiającym;
    1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
    2. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
    3. Posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu

do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

  1. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 
  2. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
    4. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

 

 

 

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej

im. Orła Białego w Sokołowicach

Czytaj więcej o: Zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania na świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci i uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach w roku 2023

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY: na realizacje zadania: realizacja zadania na świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci i uczniów uczęszczający do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach

2022-09-23

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY:

na realizacje zadania: realizacja zadania na świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci i uczniów uczęszczający do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach .

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

1. Zamawiającym jest Gmina Oleśnica - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach, reprezentowana przez dyrektora Artura Mosiaka.

II, Nabywca:

Gmina Oleśnica - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach

ul. 11 Listopada 24

56-400 Oleśnica

NIP: 911-17-77-943

 

Odbiorca:

Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach

Sokołowice 24, 56-400 Oleśnica

tel.: 71 314 0232,

e-mail: spsokolowice@olesnica.wroc.pl

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) przy udzielaniu niniejszego Zamówienia, ustawy nie stosuje się.

Zamówienie jest udzielane zgodnie z procedurą przewidzianą w Regulaminie udzielania zamówień w Centrum Usług Wspólnych Gminy Oleśnica w Oleśnicy oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego

 

  1. Usługa –Kod CPV:

55523100-3 –usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 –usługi dostarczania posiłków do szkół

 

  1. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie posiłków w pojemnikach jednorazowych wraz ze sztućcami oraz odbiór pustych pojemników jednorazowych oraz pozostałych resztek posiłków:

-dla dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach od 03 października 2022 r. do 31 grudnia 2022r. w formach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego.

Razem prognozowana liczba zamawianych posiłków dziennie: 40.

2. Prognozowana liczba osób jest liczbą szacowaną i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, o czym Zlecający powiadomi Wykonawcę na bieżąco.

3. Zamówienie obejmuje przygotowanie posiłków – drugie danie (bez napoju) -  zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, ze zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.

4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP.

5. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis (posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu jednego tygodnia), a miesięczny jadłospis będzie posiadał akceptację dietetyka.

Na posiłek składa się drugie danie (bez napoju).

W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone.

Do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych, stosowanie dużej ilości warzyw i owoców umiarkowane stosowanie cukru i soli.

6. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem, zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych. Posiłki muszą być sporządzone z produktów świeżych, wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych.

7. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem.

8. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w naczyniach jednorazowych, naczynia i sztućce muszą posiadać atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu.

9. Wykonawca zobowiązany jest po spożyciu posiłków na własny koszt usunąć z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków

10. Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Sanepid zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia   z dnia 17 kwietnia 2007 r w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przezzakład zbiorowego typu zamkniętego ( Dz. U. Nr 80 poz. 545).

12. Posiłki będą dostarczane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dni, w których odbywa się faktycznie nauka w szkołach czy zajęcia w przedszkolu w pomieszczeniach do tego wyznaczonych przez dyrektora placówki.

13. Zamawiający zastrzega sobie dostarczanie posiłków o godzinie 11.00.

14. Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczanych posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia. Każdorazowo na bieżąco dostarczający posiłki będzie informowany o ilości posiłków, które ma dostarczyć przez dyrektora szkoły; nie stanowi to zmiany umowy wymagającej aneksowania.

15. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb.

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających w porozumieniu z Wykonawcą, jeśli zajdzie potrzeba zwiększenia liczby wydawanych posiłków w szkołach ze względu na większą liczbę dzieci objętych dożywianiem.

17. Rozliczenie płatności za posiłki z Zamawiającym będzie prowadził Wykonawca, którego faktury wraz z ilością wydanych posiłków zostaną potwierdzone przez sekretarza szkoły.

18. Wynagrodzenie płatne jest w cyklu miesięcznym po wykonaniu usługi i przedstawieniu faktury VAT w terminie 14 dni od dostarczenia faktury wraz z potwierdzeniem wydanych posiłków przez Wykonawcę; faktury będą dwie, jedna obejmująca tzw. wsad do kotła oraz druga obejmująca pozostałe koszty.

 

  1.  Termin wykonania zamówienia:

Od 03.10.2022 r. do 31.12.2022 r.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku  w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

2. posiadania wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

 

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

5. o nie zaleganiu w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

6. o nie zaleganiu w opłatach składek na ubezpieczenie w zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia.

7. o nie zaleganiu w opłatach i podatkach wobec Gminy Oleśnica oraz jej jednostek organizacyjnych, ani GPK sp. z o.o. z siedzibą w Boguszycach, ani nie toczą się przeciw nam żadne sprawy z powództwa w/w podmiotów.

 

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert Wykonawcy.

3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

4. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.

7. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i załączone do oferty.

8. Wszystkie niezapisane, wykropkowane, bądź inne puste/oznaczone miejsca w ofercie, Wykonawca uzupełnia [wpis, postawienie pieczęci, itp.] lub wykreśla. W przypadku, gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczy Wykonawcy –Wykonawca wpisuje: „nie dotyczy". 

9.  Wraz z Formularzem ofertowym (zał. nr 1), każdy z Wykonawców składa następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3)
  2. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym
  3. stosowne pełnomocnictwo(a) –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
  4.  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej
  1. dokument wydany przez Sanepid potwierdzający posiadanie zezwolenia na prowadzenie usługi cateringowej (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy).

10. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwości zdekompletowaniu  zawartości oferty.

Wszystkie kserokopie oświadczeń powinny posiadać poświadczenie za zgodność z oryginałem w formie „potwierdzam za zgodność z oryginałem” podpisem osoby upoważnionej do podpisania oferty lub podpisem pełnomocnika oferenta (pełnomocnictwo oferenta winno być wtedy dołączone do oferty);

Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca składając ofertę zastrzegł (w odniesieniu do tych informacji), że nie mogą być one udostępniane.

11. Zaleca się, aby Oferent umieścił ofertę w sposób trwale zamknięty uniemożliwiający przypadkowe otwarcie.

  1. Miejsce, termin i  sposób złożenia oferty:
  1. Oferty należy składać do dnia  28 września 2022 roku do godz. 11.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach, 56-400 Oleśnica, Sokołowice 24
  2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej będą nieważne i zostaną oddane Oferentom nie otwarte.
  3.  Datą wpływu oferty jest data jej faktycznego złożenia w Sekretariacie Zamawiającego lub data faktycznego wpływu na pocztę elektroniczna Zamawiającego w przypadku ofert elektronicznych.
  4. Oferty zostaną otwarte przez Zamawiającego w dniu 28.09.2022 roku w siedzibie Zamawiającego o godz. 12:00.
  1. Ocena ofert:
  1. Zamawiający nie będzie oceniał ofert odrzuconych.
  2. W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty, komisja będzie kierowała się kryteriami :

 

Sposób obliczenia punktów za kryterium cena = ( Cmin/Cof ) * 100, gdzie:

-Cmin -najniższa cena spośród wszystkich ofert

-Cof -cena podana w badanej ofercie

Termin związania ofertą:

Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 14 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  1. Wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zostaną niezwłocznie powiadomieni o wyborze oferty;
  2. Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie w powyższym powiadomieniu wezwany do podpisania umowy;
  3. Umowa zostanie zawarta w terminie do 5 dni, od dnia powiadomienia wykonawcy o wyborze jego oferty;
  4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy (nie podpisze umowy w ciągu 5 dni od jego wezwania do podpisania umowy) zamawiający może wybrać inną ofertę, najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert;
  5. Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie BIP Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach.

XI. Pozostałe informacje

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów jest Artur Mosiak tel. 71 314 0232.
  3. W toku badania treści ofert Zamawiający może żądać uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictwa lub wzywać do złożenia wyjaśnień treści ofert.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
  5. Zamawiający może zakończyć postępowanie na każdym etapie bez uzasadnienia; może też nie wyłonić żadnego Wykonawcy.

XII. Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach, Sokołowice 24, 56-400 Oleśnica reprezentowana przez Dyrektora – Pana Artura Mosiak.
Kontakt: tel. 71 314 02 24
E-mail: spsokolowice@olesnica.wroc.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pani Agaty Janiszewskiej- Skowron –
e-mail: agatajs@olesnica.wroc.pl .

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na zamawiającym;
    1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
    2. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
    3. Posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu

do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

  1. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 
  2. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
    4. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

 

 

 

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej

im. Orła Białego w Sokołowicach

Czytaj więcej o: ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY: na realizacje zadania: realizacja zadania na świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia dzieci i uczniów uczęszczający do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach

Załączniki

Brak załączników

Metryczka

Wytworzono:2014-12-11 00:00przez: Admin
Opublikowano:2014-12-11 00:00przez: Admin
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Sokołowicach
Odwiedziny:48222

  • Brak wpisów.